08. Autoportret [Mi.]

Autoportret

Jak nie wiadomo, od czego zacząć – zacznij od siebie! Hasło wymyślone oczywiście na poczekaniu, żeby pasowało do zdjęcia powyżej. Skąd taki temat? Może po to, by przypomnieć sobie i wam, że wciąż istniejemy 😉 A skąd właśnie takie zdjęcie? Uznałam, że spróbuję przekazać nim mój niedawny stan ducha. Ciała właściwie też… Bo oto po całym roku siedzenia przed komputerem, zapakowałam plecak i razem z Arią ruszyłam w góry. I je zdobyłam! I tak wysoko wyszłam! Jak widać, sama się sobie dziwię. I co prawda nieładnie tak pokazywać palcem, ale może hotelik w miejscowości Muczne się nie obrazi – stamtąd szłam! Tam wróciłam! Tyle przeszłam! Tak, jestem troszkę dumna ze swojego wyczynu 😀

Informacje o Miranda

Jam jest Miranda - mały robaczek zachwycony Światem. Zbieram marzenia do puszki po rosyjskiej Earl Grey, przyglądam się światłom Krakowa i zajadam cynamonowe ciasteczka, odliczając dni do kolejnego wyjazdu.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotograficznie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

