06. Wiosna [Aria]

Skoro jestem z tych, którzy całym sercem nienawidzą zimy i są gotowe jeść śnieg, byle tylko ona szybciej się skończyła, to logiczne są moje wielkie uczucia wobec wiosny.
Uwielbiam jej świeżość i zieleń, powietrze pachnące wodą i uśmiechnięte buzie ludzi, który wreszcie mogą ubrać lżejsze ubranie. Wiosna daje zbyt wiele radości, by jej nie kochać 😉

Ten wpis został opublikowany w kategorii Fotograficznie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „06. Wiosna [Aria]

  1. kamil pisze:

    a ja wolę lato, bo teraz to ja nigdy nie wiem czy brać kurtke czy nie brać kurtki 😀
    ale już się chce wyjść z domu, może wyjmę rower, pojadę za miasto.

    zima i jesień mają dla mnie jedną zalete – nie mam alergii 🙂

  2. Arnie pisze:

    ” Czujesz jak tu pachnie tak wygląda chyba raj
    Najlepsze miesiące to kwiecień,czerwiec, maj ” xD

Skomentuj

